Det är visst någon som är tillbaka

Nämen titta, här ligger ju min telefon. Den har ju jag letat efter :) Och hur kom jag in på det helt plötsligt, det var ju inte alls vad jag skulle skriva om..

Jag skulle meddela att jag är tillbaka i stan! Och jag har saknat er, och jag har saknat uppsala, och jag har saknat min gitarr.. (Ni anar inte vilket abstinensbesvär man får av att gå från att spela gitarr 3 timmar om dagen till att lämna den hemma när man drar från stan en vecka).

Jo men visst. Jag skulle säga något helt annat också. Det var länge sedan vi hittade på något allihopa, så jag tycker fanimej att det är dags snart. Vem håller med?

/L


Kommentarer
Postat av: Camilla ;D

Jag håller med!!!



Och det är trevligt att ha dig hemma :)

2009-10-31 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0