Frantic Sunday

Jag tycker om Frantic,, nej, jag älskar Frantic!!!
Jag har tjatat om det hela dagen,, och ingen bryr sig,, Okej är svaret jag får när jag är överlycklig och beskriver hela min kväll xD Är det ens någon idé att jag skriver ner allt, joo! Linnea kommer förstå min lycka! :)

Det började med att jag missade tåget,, tänkte fan, Linnea och Petter kommer hata mig. Jag tog bussen, en långsam jävel xD Kände mig inte ett dugg peppad på spelning,, men när vi kom dit och förbanden började spela ( inte de bästa, men) så fick man ändå igång känslan.. Sen när Frantic kom ut hamnade jag i himlen!!
De bjuder så sjukt på sig själva, blir tokig.. De är sjukt bra live!!
Och de bjussar på tårta,, då är de härliga pojkar! Vi pratade med dem ett tag,, trevligt, och de såg sannerligen lite besvikna ut när vi gick!!

En av de bästa kvällarna i mitt liv,, ni förstår inte!! ( Jo, Petter och Linnea gör!)

Oj, trodde inlägget skulle bli långt,, aja, kan inte beskriva med ord!!
Kommer sakna Linnea plutten som åker imorgon!

puss!
A


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag får pirr i magen bara av att läsa till inlägg bruden! Galet härlig kväll! :D



"Linnea plutten" har föresten saknat sina flickor den här veckan, men nu är "L-P" back in town, så nu tycker jag att vi ska ses!

2009-10-30 @ 22:12:11
URL: http://trobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0