Fredag !

Är inte sånna här dagar bara underbara?!
Jag och Agnes är lediga idag, jätte skönt att ta igen sig efter veckan :)
Nu är det bara en fem skoldagar kvar (fyra om man räknar bort fyrisdagen) sen är det höstlooov! :D

Just nu sitter jag bara och degar, snart hoppa in i duschen om jag orkar, sen dra till någon färghandel mammi hade kollat upp, och kolla färg till rummet. Sen försöka övertala henne att vi ska in till stan och köpa skor, får väl se hur det går :P

Vill hitta på något ikväll, men vad?!
Ring tjejer om ni tänkte hitta på nått! :)

Puss
C

Kommentarer
Postat av: Moa

Det var fan på tiden, vilken färg ska du ha till rummet? :D

2009-10-16 @ 16:59:10
Postat av: Linnea

rummet kommer bli skitsnyggt ;)

2009-10-16 @ 22:20:23
Postat av: Camilla ;D

joo, det var på tiden.. men det är ju bara för att pappa inte vill hjälpa mig,. så nu när mamma mår bra, så ska vi köra på

2009-10-16 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0