Orkar inte! :o

Nämen flickor små, vad många inlägg ni har gjort,, wiiee! :D
Rolig att höra av er lite, längesedan sist!' Typ en vecka xD
Jag vill ha en tjejkväll nu!! Typ sjukt skoltrött, jag har ju bara gått i skolan några månader ju, hur ska detta gå? :O
Finns det någon där ute som erbjuder sig gratis läx och plugg hjälp, eller ännu bätte, gör läxororna!!
Adrian är BÄST på den punkten, hur skulle jag klara skolan utan han <3 
Hjälper mig sjukt den grabben! :)
Idag skulle jag ha pluggat xD HAHA! Det gick ju bra! Gjorde inte något som har med skolan att göra, jag satt vid datan hela dagen :o Fast jag pratade med trevligt folk, så det gillar jag :)
Imorgon ska jag skärpa mig! Först till Gävle hoppas jag på,, sen LÄXOR.. Tjata på mig tills jag gör dem!!
Aja,, Nästa fredag, KÄRLEK <3
Någon som vet någon kul fest som jag kan gå på nästa helg, annars ska jag var barnvakt, kul det med, om någon vill hjälpa till (a)

PUSS!
A


Kommentarer
Postat av: Camilla ;D

Du är fan inte ensam om skoltrött heten xD

Jag älskar Adrian!! han är bäääst! :D <33

2009-10-17 @ 23:39:46
Postat av: L

du sa ju att adde skulle ha fest ^o)

2009-10-18 @ 18:06:12
Postat av: Robert

Nu har ni uppdaterat jätte mycket ju kul läsning tjejer, gillart :D

2009-10-19 @ 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0