Träning

Hej!
Idag har jag haft en bra dag i allmänhet, gick jättebra på matten och fick reda på att jag fick G+ på min tyska grej jag var tvungen att skriva om, så det har varit bra :D Slutade 11.45, så då knallade jag ner till friskis och svettis och väntade på Linnea, vi har nämligen gymmat idag.. Lite duktigt av oss :)
Efter träning skulle vi möta Agnes och Camilla, men dom kom aldrig.. så vi gick till McDonalds och köpte en cheesburgare, gott :) så vi var väl lite "halvhälsosamma" idag. Fast sen så hittade vi Camilla och Agnes så.. Aa det var det :P
- Kram Moa

Kommentarer
Postat av: Robert

Varför hittar jag inte dig i skolkatalogen Moa? skulle inte du gå foto på GUC? Eller är det bara jag som letar dåligt?

2009-10-25 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0